Programi

Body & soul  pilates

Pilates je oblik fizičke aktivnosti inspiriran yogom, gimnastikom i plesom. Sastoji se od niza pomno osmišljenih vježbi praćenih kontroliranim disanjem kojima je cilj pokretanje mišića cijelog tijela s naročitim naglaskom na stabilizaciji i učvršćivanju trupa. Radi na povećanju snage, gipkosti, koordinacije, ravnoteže te poboljšanju pravilnog držanja. Osim toga pilates izdužuje i oblikuje tijelo, oslobađa od stresa te pridonosi potpunoj tjelesnoj uravnoteženosti. Sat je namijenjen za početnike ali i napredne vježbače.

Basic Slow Flow Yoga

Omogućuje početniku stvaranje vlastitog sinkroniziranog plesa dok uči položaje te kako disati, kretati se i rastezati između položaja. Prijelazi između sekvenci su malo sporiji a fokus je na kretnjama/rotacijama, otvaranju kukova, „backbend-ovima“ i inverzijama.  Izvrsna je za početnike ali odlična i za srednje i napredne polaznike koji žele usavršiti preciznost. Slow vinyasa/basic satovi omogućuju sigurno i postepeno razvijanje snage, fleksibilnosti i stabilnosti, kroz svjesnu kontrolu pokreta i usmjerenost na dah. Redovnom praksom razvija se preciznost i kako se opustiti kroz dah.

Basic Ashtanga
Yoga

Basic Ashtanga je dinamičan stil yoge koji se zasniva na usklađivanju daha s nizom položaja i pokreta kroz specifičan slijed. Kada se prakticira redovito, razvija snagu, fleksibilnost, izdržljivost, mir i usredotočen um. Tradicijski je utemeljena na prvoj, osnovnoj seriji Ashtanga slijeda, ali se dodaju i pozicije iz druge serije i jedna od najpopularnijih vrsta „moderne“ yoge. Mogu je prakticirati početnici ali i napredni polaznici koji imaju mogućnost produbiti svoju praksu, potpuno se „isključiti“ i voditi se dahom.

Yin yoga

Yin yoga je stil prakticiranja yoge namijenjen svima. Izvodi se na način da se položaji zadržavaju dulje od uobičajenog, ponekad i više od 5 minuta pa je yin yoga vrlo polagana, nježna, ali istovremeno duboka praksa. Yin yoga djeluje na kosti, zglobove i vezivna tkiva i idealna je nadopuna bilo kojoj dinamičnoj praksi. Zglobovi postaju mobilniji, a čitavo tijelo fleksibilnije i opuštenije. 

Osim benefita na fizičkom nivou, yin yoga je učinkovit alat za postizanje mirnijeg uma, za smirivanje nakon svakodnevice ispunjene aktivnošću i obavezama i promatranje svog unutarnjeg svijeta. 

©2018 by WHITE ROOM